wachten op de boot - Reisverslag uit Koror Town, Palau van Niels & Monique - WaarBenJij.nu wachten op de boot - Reisverslag uit Koror Town, Palau van Niels & Monique - WaarBenJij.nu

wachten op de boot

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Niels & Monique

04 Februari 2011 | Palau, Koror Town

Hallo allemaal,
Hier een eerste bericht. We hadden het veel te druk met genieten ;)
Na een erg lange reis kwamen we op Guam aan voor een tussenstop van15 uur. We hebben een auto gehuurd en lekker het eiland verkend. Daarna naar Palau gevlogen.
Het hotel was fantastisch. Aan zee, dus we konden voor de deur snorkelen. Een vliegtuigwrak om de hoek, dus er viel onder water wat anders te zien dan anders.
Gisteren de rock island tour gedaan met snorkelen in het jellyfish lake.
Nu wachten we op de boot naar Peleliu. Daar verblijven we een paar dagen.

Dus met ons alles goed. Met één koffer niet. Die is zoek. De koffer met niels zijn duikspullen. Mogelijk staat dè koffer nog in amsterdam of bij iemand die hoopte mooie spullen aan te treffen.

• 04 Februari 2011 - 09:16

Job En Marlou :

Hey Niels en Monique!
    Fijn om te horen dat jullie aangekomen zijn. Geniet lekker van het snorkelen en de mooie natuur.
    Komen er ook nog foto's op te staan, want we zijn erg benieuwd?

groetjes,

Job en Lou

• 04 Februari 2011 - 17:39

Mark & Johan:

Hoi Hoi,

Zo dat is een goed begin van die koffer!!
    Maar laat dat de pret niet drukken, veel plezier nog we blijven volgen.
    Gruuuse

Mark &Johan

• 06 Februari 2011 - 10:18

Johan:

Hoi,
    Wij willen in 2012 met onze dan 8 jarige tweeling op familiebezoek naar Nw Zeeland en dan nog verder de regio in. Onze vraag is dan ook "Is het hier ook leuk voor kinderen?
    Groeten Johan
    www.seniorennet.be/jonna_en_esmee

• 06 Februari 2011 - 12:58

Sylvia Avitabile:

Ha vakantiegangers, geniet van al dat moois, hier lekker bewolkt en ik snorkel in het gras!! Blijf schrijven dan kunnen wij hier ook meegnieten.
    Toetje uit het zonnige (hmm) Nederland.

• 06 Februari 2011 - 14:18

Leny:

hoi, leuk om jullie verhalen weer te volgen, wij zitten op dit moment weer in Tenerife, dus zijn ook weer aan het genieten, na een paar hectische weken. Genieten jullie maar lekker hoor en wij reizen wel op de achtergrond mee. Groetjes Evert en leny

• 06 Februari 2011 - 19:00

Paul En Gwen:

Goed te lezen dat het goed met jullie gaat! Wel balen dat het koffer zoek is, maar laat dat maar van "latere zorg" zijn; nu telt genieten;) Veel plezier dan ook nog gewenst!

Groetjes,

Paul en Gwen

• 07 Februari 2011 - 13:10

Marianne:

Het klinkt erg goed daar, vooral als je het op maandag op het werk leest. Geniet ervan!

Groetjes Marianne

• 09 Februari 2011 - 19:56

Tony Voerman:

Zie nu voor het eerst jullie verslag,zo te zien moet het 5 dagen oud zijn !!?
    De rust straalt v/d foto's af,is kostbaar geniet ervan.

Gr. Sandra en Tony