Laatste berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Koror Town, Palau van Niels & Monique - WaarBenJij.nu Laatste berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Koror Town, Palau van Niels & Monique - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje voor vertrek

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Niels & Monique

15 Februari 2011 | Palau, Koror Town

Alii!

Een laatste bericht vanaf Palau.
Sinds 10 februari zitten we weer in Malakal. Niels heeft nog een dag gedoken (oa wrakduik) en we hebben samen met een Frans stel dat we eerder op Peleliu hebben leren kennen een erg mooie kayaktour gedaan. Dat was op een van de warmste dagen van onze vakantie.

Natuurlijk hebben we vaak lekker gegeten. Bij Drop off bar waren we het vaakst te vinden. Maar gisteravond bij The Taj was ook heerlijk.

We hebben op onze eigen manier al afscheid genomen van Palau. Met een helicopter over de rock islands. Geweldig! Vanmiddag rijden we nog 1 keer met onze gare huurauto het eiland rond.

En vanavond vliegen we naar Manila. Kunnen we alvast wennen aan de drukte. Hopelijk staat Niels zijn koffer daar klaar. Op 9 februari (of misschien wel eerder) is die daar aangekomen. Maar ze wilden om onduidelijke redenen de koffer niet eerder dan gisteren hierheen vliegen. De kans was aanwezig dat we eerder in Manila zouden zijn dan de koffer hier in Koror.

Dit was het voor nu. Wij gaan afscheid nemen van het Sea Passion Hotel, waar we gisteren tijdens het snorkelen nog een zeepaardje zagen. Ja, de snorkeltours van Niels blijven de beste :)

• 15 Februari 2011 - 15:40

Mama:

Ja aan alles komt een einde ............maar jullie zijn weer een ervaring rijker .Nu nog een goede vlucht naar Manilla en dan donderdag denk ik weer huiswaarts .......een goede vlucht en geniet nog maar even van de laatste dagen ....hier is alles goed ....hopelijk tot gouw
    dikke kus voor jullie twee.
    Mamaxxx