manilla - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Niels & Monique - WaarBenJij.nu manilla - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Niels & Monique - WaarBenJij.nu

manilla

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Niels & Monique

16 Februari 2011 | Filipijnen, Manilla

We zijn nu in Manila. In een supermooi hotel. Alles is wel zwaar beveiligd en daar moeten we aan wennen. Een labrador snuffelt of je geen explosieven in je koffer hebt en de auto's worden gecheckt op explosieven.
Maar er is hier genoeg vermaak, dus we zullen weinig van het drukke Manilla zien.

Niels zijn koffer hebben we vanmorgen opgehaald. Die heeft een reis naar Langkawi gemaakt en is onderweg waarschijnlijk heel hard gevallen. Op kosten van Malaysian Airlines wordt die nu gerepareerd.

• 16 Februari 2011 - 11:01

Hans:

fijn dat tot nu toe alles goed is gegaan (behalve met de kooer dan) en dat jullie een leuke vakantie hebben.
    Geniet er nog een paar dagen van. Het is daar vast beter weer dan bij ons.

groetjes

• 16 Februari 2011 - 11:49

Mama:

het belangrijkste .......jullie hebben je spullen terug ..............geniet en tot gouw in Nederland goede vlucht terug
    kussssssssssss

• 17 Februari 2011 - 07:40

Job & Marlou:

Jow BOYY,

Fijn dat je je koffer weer hebt..

Fijne terugreis!

Veel plezier nog en we spreken snel af als jullie terug zijn..

Gr Job /Lou / (Ralphie-boyy)

• 17 Februari 2011 - 09:48

Kees Joosten:

Mooie verhalen van een mooie vakantie. Leuk om te lezen. Gelukkig mag je weer snel aan het werk ;-(